Таким чином, запроваджен новац у ст. 9 Класифкаця доходв бюджету ново редакц Кодексу забезпечили змстовне вдосконалення та дотримання закладено в Кодекс вимоги використання дино класифкац доходв.
-- з метою забезпечення ведення аналтичного облку неподаткових надходжень до державного й мсцевих бюджетв приведено у вдповднсть до Бюджетно класифкац Украни термн неподатков надходження , а саме вдкоригован надходження, як пдпадають пд другу групу, а також виключено з х перелку надходження вд штрафв фнансових санкцй (п. 3 ст. 9).
-- з метою забезпечення ведення аналтичного облку податкових надходжень до державного й мсцевих бюджетв здйснено суттв уточнення термна податков надходження з урахуванням теор практики чинно системи оподаткування, й тим самим приведено у вдповднсть норми бюджетного та податкового права (п. 2 ст. 9);
Таким чином, завдяки запровадженню зазначених новацй у ст. 5 оновленого Кодексу створено надйне законодавче пдAрунтя для пдвищення якост управлння бюджетними коштами, демократизац й децентралзац бюджетних процесв, а це, у свою чергу, ма стати певним поштовхом для здйснення подальших дослджень та розробки науково обAрунтовано бюджетно стратег;
-- з метою забезпечення дотримання вимог використання дино класифкац доходв та взамоузгодження положень ст. 5 з ст. 64, ч. 2 ст. 65, ст. 66, ст. 69, ст. 71 Кодексу з складу мсцевих бюджетв виключено бюджети районв у мстах та закрплено х за бюджетами мсцевого самоврядування, й тим самим здйснено як унфкацю бюджетно термнолог, так уточнення понять мсцев бюджети та бюджети мсцевого самоврядування (п. 2, 3 ст. 5).
-- з метою забезпечення фнансово самостйност мсцевих бюджетв приведено у вдповднсть до Конституц Украни, Закону Украни Про мсцеве самоврядування , ґвропейсько харт про мсцеве самоврядування положення щодо структурних складових ланок бюджетно системи Украни, що в перспектив дасть змогу мсцевим органам влади виконувати делегован власн повноваження (п. 2, 3 ст. 5);
Прийнятий Бюджетний кодекс у редакц 2010 року втлив у соб бачення сучасного розвитку бюджетно системи, передбачив регулювання найактуальнших бюджетних проблем. У ст. 5--13 оновленого Бюджетного кодексу систематизовано й упорядковано на постйнй основ так актуальн питання:
-- закладення вимоги використання дино бюджетно класифкац доходв бюджету, класифкац видаткв та кредитування бюджету, класифкац фнансування бюджету, класифкац боргу.
-- розкриття основних принципв побудови й функцонування бюджетно системи;
-- визначення бюджетно термнолог (понять, категорй);
Згдно з поставленою метою в роздл послдовно розкриваються основн положення та розв язуються так завдання:
Основною метою, призначенням та завданнями роздлу ¶ визначення та деталзаця категорй понять, на яких Aрунтуться Бюджетний кодекс; надання характеристики бюджетнй систем та основам органзац бюджетного процесу. Методологчне включення системи понять категорй, х чтке формулювання нада можливсть однозначно тлумачити положення Бюджетного кодексу всма учасниками бюджетного процесу при формуванн й реалзац бюджетних вдносин.
Основною метою, призначенням та завданнями роздлу ¶ визначення та деталзаця категорй та понять, на яких Aрунтуться Бюджетний кодекс; надання характеристики бюджетнй систем та основам органзац бюджетного процесу. Методологчне включення системи понять категорй, х чтке формулювання нада можливсть однозначно тлумачити положення Бюджетного кодексу всма учасниками бюджетного процесу при формуванн та реалзац бюджетних вдносин.
УЗАГАЛЬНЕНИЙ КОМЕНТАР ДО РОЗД¶ЛУ I БЮДЖЕТНА СИСТЕМА УКРА·НИ ТА ОСНОВИ БЮДЖЕТНОГО ПРОЦЕСУ
book_name: Бюджетний Кодекс Украни - Науково-практичний коментар
book_author: _нехудлит
title: Купить книгу "Бюджетний Кодекс Украни - Науково-практичний коментар":
Науково-практичний коментар
БЮДЖЕТНИЙ КОДЕКС УКРА·НИ
Книга: Бюджетний Кодекс Украни - Науково-практичний коментар
Комментариев нет:
Отправить комментарий