воскресенье, 10 февраля 2013 г.

ілюстраційні картинки для днз з фіз.зарядки

Бути здоровим - це природне прагнення людини. Здоров'я означа не просто вдсутнсть хвороб, а й фзичне, психчне, соцальне благополуччя.ВступВимоги сучасност потребують переорнтац змсту виховання пдростаючого поколння, змщення акцентв на створення умов для поступального, повноцнного, всебчного розвитку особистост. Для того, щоб навчити дтей жити, успшно дяти у свт, самовизначитися у ньому, необхдно сформувати у них, починаючи з дошкльного вку, цннсне ставлення до себе, свого образу Я , одним з компонентв якого  Я здоровий . Ця парадигма сучасно освти яскраво вдображена в державних документах, а саме: Законах Украни «Про дошкльну освту» (2001 р.), «Про охорону дитинства»(2002р), «Нацональнй доктрин розвитку освти» (2002р), «Базовому компонент дошкльно освти в Укран» (1998 р.) та в «Базовй програм розвитку дитини дошкльного вку «Я у Свт».(2008)Зокрема, у «Базовй програм розвитку дитини дошкльного вку «Я у Свт», одним з основних завдань дошкльно освти на сучасному етап  забезпечення гармонйного та рзнобчного розвитку дошкльника, формування в нього цннсного ставлення до Природи, Культури, Людей  Самого Себе. Сучасними психологами  педагогами вивчаються умови, найбльш сприятлив для цлсного розвитку дитини як особистост, формування  психчного здоров я (О.Л. Кононко, В.К. Котирло, С.ґ. Кулачквська, С.О. Ладивр, Л.Д. Мельник, З.П. Плохй). Проблему фзичного розвитку дтей дошкльного вку дослджують О.Л. Богнч, Е.С. Вльчковський, Н.Ф. Денисенко, Л.А. Сварковська та н. У працях ¶.¶. Брехмана, О.Д. Дубогай, Р.З. Поташнюк та н. значна увага придляться питанням дотримання пдростаючим поколнням здорового способу життя. Широко впроваджуться в практику авторська методика М. ґфименка «Театр фзичного виховання  оздоровлення дтей дошкльного та молодшого шкльного вку», рекомендована МОН Украни 1997 р. Лтературно-сюжетний матерал, доступн природо-вдповдн рухи вдало знаходять сво мсце на заняттях з дтьми молодшого дошкльного вку, дарують м особливе психолого-фзичне задоволення, здйснюють надзвичайно оздоровчий ефект. Водночас залишаться недостатньо вивченою проблема органзац освтнього процесу з формування у старших дошкльникв цннсного ставлення до власного здоров я. Мета колективу дошкльного навчального закладу 14 розкрити деяк пдходи до органзац навчально-виховного процесу з формування у старших дошкльникв цннсного ставлення до власного здоров я, компетентност у фзичнй, психчнй  соцальнй його сферах. Педагогчний процес з формування цннсного ставлення до власного здоров я у дтей старшого дошкльного вку передбача розкриття стотних зв язкв  залежностей, як снують мж станом здоров я людини та  способом життя, рвнем знань про здоров я, настром, стосунками з ншими людьми.Одним з актуальних завдань у практиц роботи дошкльного навчального закладу 14 «Дзвночок»  забезпечення квалфковано допомоги у наданн дтям знань про основи здоров я, вироблення навичок збереження, змцнення  вдновлення фзичного, психчного  соцального здоров я дтей. Великий педагог В. Сухомлинський з цього приводу писав: «Я не боюся ще  ще раз повторити: турбота про здоров я це найважливша праця виховате-ля. Вд життрадсност, бадьорост дтей залежить хн духовне життя, свтогляд, розумовий розвиток, мцнсть знань, вра в сво сили.» 1.Концепця «Школи сприяння здоров ю» Орнтуючись на реалзацю Закону Украни «Про дошкльну освту», Положення про дошкльний навчальний заклад; ¶нструкцю з органзац охорони  здоров я дтей у дошкльних навчальних закладах (наказ МОН Украни 985 вд 28.10.2008 р.); Органзацю фзкультурно-оздоровчо роботи в ДНЗ (¶нструктивно-методичн рекомендац 1/9-438 вд 27.08.2004 р.); Базового компоненту дошкльно освти; Програму розвитку, навчання та виховання дтей дошкльного вку («Дитина», «Я у Свт») ,творчою групою ДНЗ розроблено концепцю «Школи сприяння здоров ю». У концепц розкриваються основн поняття, що визначають характер дяльност ДНЗ, розроблен послдовн педагогчн завдання щодо формування здорово дитини.Загальна характеристика концепц: - орнтована на гармонйний  всебчний розвиток осбистост; - передбача особистсно-орнтований пдхд; - використання рзних типв, видв, форм органзац освтнього процесу, методв та прийомв роботи.Позиця педагога:- комплексний пдхд до розв язання проблеми змцнення здоров я дошкльника;- визнання ндивдуальност кожyон дитини.Позиця дитини: - самопзнання; - самовизначення; - самореалзаця.Основн напрямки педагогчно роботи: - формування потреб здорового способу життя; - виховання безпеки життдяльност; - виховання духовно розвинено особистост; - екологчне виховання; - створення умов для всебчного розвитку особистост; ДНЗ бачить свою головною метою:- забезпечення умов для цлсного розвитку особистост дитини- розвиток природних нахилв та здбностей дтей;- пошук оптимальних шляхв розвитку особистост;- збагачення нтелектуального потенцалу кожно особистост;- здйснення психолого-педагогчно допомоги дитин в становленн  особистост, соцалзац, життвому самовизначенн.- виховання здорово дитини.Стратегчн завдання1. Допомогти дошкльнику збагатити знання про здоров'я, виховувати в них бажання до здорового способу життя.2. Створити вдповдне матеральне та дидактичне середовище для реалзац фзкультурно-нтелектуального напрямку.3. Оновити навчально-виховний процес, педагогчн технолог на основ провдних дей педагогки.4. Забезпечити психологзацю та соцалзацю навчально-виховного процесу.5. Збагатити особистсть валеологчними знаннями.6. Створити умови для формування компетентно особистост з належно розвинутим почуттям моральних норм, з сформованою екологчною орнтацю.7. Створити цлсну систему "ДНЗ ЗОШ 6", що передбача узгодження програм, взамовдвдування урокв-занять, екскурсй, залучення викладачв школи до викладання предметв (ноземно мови, малювання...)8. Спрямувати змст виховно роботи з батьками та дтьми на формування особистсних рис громадянина Украни, який  носм духовно культури народу, його нацонально ментальност.Кадровий аспект: Мета: створити умови для професйного зростання та розкриття творчого потенцалу кожного педагога ДНЗ як умови реалзац розвитку особистост дошкльникв, удосконалення навчально-виховного процесу.Основн завдання:- створити атмосферу творчого пошуку оригнальнихнестандартних ршень педагогчно де;- сформувати у працвникв ДНЗ готовнсть до впровадження сучасних нновацйних технологй та до проведення експериментування, пошуку;- формувати прагнення до оволодння педагогкою спвпрац на основ особ

Автор: опублковано: , переглядв: 7459

Школа сприяння здоров'ю

Завантаження. Зачекайте, будь-ласка...

Школа сприяння здоров'ю » Дошкльний навчальний заклад 14, "Дзвночок", м.Вознесенськ

Комментариев нет:

Отправить комментарий